Beste Goose....
Leuk dat je ons gevonden hebt. Altijd extra leuk natuurlijk iemand te treffen met verwante werk ervaringen. (deze groep begint ook steed meer te groeien)
Ik heb snel even gekeken de J-647 skin heb ik idd niet snel kunnen vinden wel zijne broertje de J-637
Ja de geschiedenis van sims gaat inmiddels al een tijdje terug he, leuke ervan is dat wij zowel (Falcon 4.0) > aka BMS als DCS faciliteren.
Voor de communicatie gebruiken wij het programma Discord. een must have, want hiermee wordt de meeste intel aan iedereen verschaft. Buiten de site om.
SRS: instellen komt wel tijdens de IQT.
Om daadwerkelijk lid te worden volgen wij 3 fasen, te beginnen idd met de 'IQT' (Initial Qualification Test) programma gebaseerd op de F16.
Na de IQT krijgt de aspirant lid de status van 'cadet'. Daarna is het de bedoeling dat men na de IQT het 'MQT' programma (Mission Qualification training) volgt. Hier worden basis vlieg skills uitgelegd en aangeleerd, en worden basis SOP's (Standard operating Procedures) meegegeven. Dit dient men in een schappelijke tijd te voltooien. (richtlijn in 3 maanden)
Nadat de IQT en MQT programma's zijn voltooid wordt de cadet promoted naar 'full member' en volgt er een 'First flight'
Aanvullende tip: om goed/beter te vliegen, is het aan te raden om in de nabije toekomst uit te kijken naar een HOTAS joystick. Dit omdat veel functionaliteiten nu eenmaal op de stick als 'throttle quadrant' zitten. Je zal merken dat je met alleen een stick toekomst technisch gezien, te kort zal komen als je echte missies mee gaat vliegen en situaties erg snel en dynamisch veranderen.
Echter dit is nu nog even een zorg voor later. Als het zover is, heerst er binnen onze club veel kennis en ervaring om je verder te kunnen helpen.
Ik zie je IQT aanvraag snel tegemoet
Gegroet
Icarus