Hoi, ik ben gloednieuw hier. Ik speel al lang in single player terwijl multiplayer nieuw zal zijn voor mij (zie ook mijn post in "Even voorstellen" forum hier).
Ik heb al die tijd gewerkt aan mijn Foxy profielen voor de Viper. Ik heb voor DCS 3 verschillende profielen:
- een profiel waarbij de S3 knop (shifted layer) het nadeel heeft dat op de MFD's FOV verandert wanneer je de S3 ingedrukt houdt in combinatie met andere knoppen (shifted layer). Dit was mijn eerste profiel en ik vond dit nogal vervelend.
- in het volgende profiel heb ik de S3 knop een delay gegeven van 1 sec. Dwz als je S3 1 sec ingedrukt houdt, dan werkt hij als FOV en als je hem kort ingedrukt houdt samen met een andere knop, dan zit je in de shifted layer. Andersom heb ik jammer genoeg niks gevonden online hoe dat moet (S3 kort indrukken voor FOV en lang voor shifted layer)
- het laatste profiel is eentje waarbij ik het dan toch maar geprobeerd heb om de shifted layer knop aan een andere toe te wijzen. Ik heb daarvoor gekozen voor de S4 paddle switch. Dit laat toe om de S3 knop gewoon als EXP/FOV knop te gebruiken en als je programma functies (shifted) wil oproepen, dan gebruik je gewoon de S4 paddle switch.
Ik zie hier geen knop om bestanden te delen. Kan iemand mij zeggen hoe ik mijn profielen hier kan delen? Tenminste, als er interesse voor is natuurlijk.
Groeten,
Raptor