Forum

[Algemene forums] Even voorstellen

Even voorstellen

Michiel
10 oktober 2024, 12:07
Hi all,

Ik zal me ook maar even voorstellen, Mijn naam is Michiel (MOJO) ik ben woonachtig in het midden van het land en speel af en aan al met flightsmis sinds begin jaren 90.
(ik had Falcon 3.0 van Spectrum Holobyte al toen ie in de winkel nog niet verkrijgbaar was.)
Mijn interesse heeft altijd voornamleijk bij ww2 warbirds gelegen, spitfires, mustangs etc, Maar wel met een zwak voor o.a. F-16 en A-10.

Na het zien van de Farewell flyby 2 weken gelee weer in de vcockpit geklommen en op zoek gegaan naar iets actueels. Ik had nog de Aerosoft Viper add-on voor MSFSX liggen, Hele goeie add-on
Maar miste het dingen kapot schieten
Dus via via werd ik op Falcon BMS gewezen en vandaar ben ik bij 31e terechtgekomen. Leuk balletje.

Mijn plan van aanpak is de sim eerst basis onder de knie te krijgen voor ik online ga.
Dat wordt al wel wat huiswerk en zal wel; vragen gaan opwerpen die ik hoop hier kwijt te kunnen.

Tot zover.

Cheers & Blue Skies!
Spider
10 oktober 2024, 20:31
Welkom! Als je de A-10 leuk vindt (en die is leuk!!), dan moet je ook zeker DCS eens proberen. De A-10 is daarin zeer volledig.

Come. Come closer. Let me put my web around you. Hmmm, your juices taste delicious...
MOJO
10 oktober 2024, 20:48
Ik heb DCS overwogen maar werd op BMS gewezen, en ja...ons bin zúún'g hè?
Spider
14 oktober 2024, 15:59
Dus veel geld voor een PC is oke, maar bij 50 euro voor wat software moet er opeens zuunig gedaan worden?

Come. Come closer. Let me put my web around you. Hmmm, your juices taste delicious...
MOJO
21 oktober 2024, 13:29
Met 50 euri kom je bij DCS niet ver.
Heb ik ergens beweerd veel geld voor mijn PC te hebben betaald?
.
Ik heb BMS inmiddels wel aan de praat, Maar Ik vrees dat het te complex naar mijn smaak is,
Verder met setup en proberen of ik het onder de knie krijg,

Wildman
25 oktober 2024, 18:46
Welkom MOJO, en al helemaal welkom in het BMS cluppie!! Ik woon ook in het midden van het land. 'Als je eea niet aan de praat krijgt, kan ik misschien eens helpen. Laat maar weten
Groeten en succes!
Wildman
Message preview

De volgende BB-codes zijn beschikbaar bij het schrijven van een tekst:

• [b]Dikgedrukte tekst[/b]
  • [center]Centreren[/center]
  • [code]Code / script[/code]
  • [color=naam kleur of #RGB kleurcode]Gekleurde tekst[/color]
  • [i]Schuine tekst[/i]
  • [img]Link naar plaatje[/img]
  • [right]Rechts uitlijnen[/right]
  • [s]Doorgestreepte tekst[/s]