Hallo allen,
Even voorstellen, Reinier Hut uit de provincie Groningen, 36 jaar oud en zocht al een poosje een goede simulator, met Falcon BMS is wel duidelijk dat die gevonden is.
In het verleden veel online gedaan met Teamspeak in schietspellen of race simulaties, maar nog nooit echt in een vlieg simulatie.
Ik heb BMS aan de praat en her en der zal er nog wat getweaked moeten worden aangezien ik het op een laptop draai, (wat overigens prima gaat) icm een oude T.flightstick X van thrustmaster.
Na wat tutorial werk krijg ik het toestel in elk geval aan de praat, direct vliegen lukt ook, alleen de controls zijn dermate uitgebreid dat ik het stuur nog niet gevonden heb OEPS, het is best complex en veel en heel erg realisitisch, wat nu nog even indrukwekkend is. Ik hoop via dit forum en deze groep evt via teamspeak ook een beetje op weg geholpen te worden en tzt als de tijd rijp is ook echt mee te doen online.
Alvast bedankt voor de hulp info die ongetwijfeld gaat komen
Groet!
P.S. ik merk dat ik mn gebruikersnaam niet kan aanpassen. DIt kan ongetwijfeld via een admin gedaan worden?