Forum

[Algemene forums] Even voorstellen

Nieuw op het forum, dus even voorstellen :)

Bas.T
9 juli 2019, 22:06
Hoi,

Ik heb in het verleden al eens een poging gedaan om op Falcon BMS te gaan vliegen maar liep destijds tegen tekortkomingen van mijn hardware aan. Echter nu met een nieuwere laptop en het recent zien van jullie demo op de luchtmacht dagen kan ik het niet laten om het op te pakken. Ik ben momenteel zover dat ik succesvol kan opstarten, opstijgen, landen, het afwerpen van bommen doormiddel van CCIP en het locken van doelen m.b.v. de FCR en een klein stukje dogfighting met A-A missiles, air to air refueling blijft natuurlijk lastig. Ik ben echter nog een beetje terughoudend met het aanvragen van mijn IQT door mijn tekort aan kennis over de radio en dergelijke die toch wel erg belangrijk is. Ik vroeg me af of er iets van een teamspeak of discord is waar eventueel al enkele dingen m.b.t. dit onderwerp uitgelegd worden(Zit momenteel af en toe op Falcon Online). Maar ik zou dit natuurlijk liever oppakken met een lid/instructeur van het 31st.

Anyway, nogal een lange post later. Ik ga in ieder geval door met het verbeteren van mijn kunsten(Als je het zo al mag noemen ) En hoop me binnenkort ook eens aan te kunnen melden voor mijn IQT.

-Bas
Knight
10 juli 2019, 21:53
Hi Bas, super cool. En top dat we met de luchtmacht dagen bereikt hebben dat je Falcon BMS weer bent gaan oppakken.
Schroom niet je vragen te stellen.
Succes met oefenen en hopelijk tor snel.

Groeten Knight, (die van die kleine pit op de LMD)
Easy
12 juli 2019, 19:57
Hey Bas,

Welkom! De skills die je beschrijft komen precies overeen met wat je moet kunnen voor een IQT als ik me niet vergis, dus aanvragen die hap

Veel mensen stellen dit langer uit dan nodig en de ervaring is dat je beter, sneller en met meer lol op niveau komt als je met ons meevliegt.

groet, Easy
Duck
14 juli 2019, 12:16
Welkom Bas, ik zou gewoon de IQT aanvragen
Zoals Easy al zei; "je beschijving komt overeen met wat je moet doen voor IQT" en de rest leer je sneller door online mee te vliegen als wingie

Zie je graag snel een keer online
Duck
Scuby
22 juli 2019, 16:21
Welkom!

Gr, Scuby
Bas.T
20 februari 2021, 12:38
Zag op youtube dat jullie langzaam ook op DCS aan het beginnen zijn, zal dit topic maar eens bumpen terwijl ik wacht op een DCS checkride haha.
Snowman
20 februari 2021, 18:55
Lukt het niet met bms?

Je kunt altijd hier wat hulp vragen natuurlijk
Bas.T
20 februari 2021, 21:48
Het is niet zo zeer dat het niet lukt met BMS, meer dat ik tegenwoordig alleen nog maar DCS speel haha. Dus ik wacht rustig af tot de DCS checkride een feit is!:plane2:
Snowman
20 februari 2021, 21:52
Okidokie
Bas.T
20 februari 2021, 22:25
Moet trouwens wel zeggen, hele vette simpit! Ben zelf momenteel aan het kijken of ik iets simpels op kan zetten. Het zal zeker geen 1 op 1 simpit maar gewoon iets leuks en niet al te duur. Heb jij toevallig nog suggesties voor forums/websites m.b.t. het bouwen van dergelijke pits?

alvast bedank!
Snowman
22 februari 2021, 16:51
Hi bas,

Dank!
Viperpits.org is the place 2 be
Maar hier is ook wat ervaring ook met dcs en pits
Bas.T
10 mei 2021, 17:17
Hi,

Het lijkt erop dat jullie info email offline is aangezien ik zowel op info@31st.nl een fout melding terug krijg, dus ik plaats het hier wel even.

Ik heb me zojuist aangemeld voor de IQT maar ik zag dat ik maar een datum mee kon geven en het misschien een beetje kort dag is dus hierbij de aanvulling! Ik kan over het algemeen in de avond na 20:00, ik heb deze week nog niks geplant behalve vanavond en heb ook donderdag t/m zondag vrij dus ook daar kan ik flexibel in zijn. Ik hoor het graag!
Bubba
10 mei 2021, 18:03
Hallo Bas,

Ik zag juist dat je een checkride hebt aangevraagd. Een instructeur zal deze oppakken. Tot snel in de lucht!
Vordy
10 mei 2021, 21:27
Succes

Take care, Vordy in the air...
But one day I’ll get this sucker under control (again) ...
Message preview

De volgende BB-codes zijn beschikbaar bij het schrijven van een tekst:

• [b]Dikgedrukte tekst[/b]
  • [center]Centreren[/center]
  • [code]Code / script[/code]
  • [color=naam kleur of #RGB kleurcode]Gekleurde tekst[/color]
  • [i]Schuine tekst[/i]
  • [img]Link naar plaatje[/img]
  • [right]Rechts uitlijnen[/right]
  • [s]Doorgestreepte tekst[/s]
  • [size=pixelgrootte]Grote of kleine tekst[/size]
  • [u]Onderstreepte tekst[/u]